دانلود کامل سریال گشت ویژه

دانلود کامل سریال گشت ویژه, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود کامل سریال گشت ویژه

سه شنبه 2 شهريور 1395
23:44
فیلمباز

این روزها سخاوت باد صبا کم است یعنی خبر ز سوی تو این روزها کم است اینجا کنار پنجره تنها نشسته ام در کوچه ای که عابر درد آشنا کم است من دفتری پر از غزلم، ناب ناب ناب چشمی که عاشقانه بخواند مرا کم است باز آ ببین که بی تو در این شهر پر ملال احساس ، عشق ، عاطفه ، یا نیست یا کم است اقرار می کنم که در اینجا بدون تو حتی برای آه کشیدن هوا کم است دل در جواب زمزمه های بمان من می گفت می روم که در این سینه جا کم است غیر از خدا که را

 

 

دانلود کامل سریال گشت ویژه

 

 

 

بپرستم؟ تو را ، تو را حس می کنم برای دلم یک خدا کم است محمد سلمانی برچسب‌ها: محمد سلمانی [ یکشنبه یازدهم مرداد ۱۳۹۴ ] [ 6:35 ] [ مزدک ] نظرستان اضطراب درختان جوان را در خیابان دفن می کردیم برادرهایمان را زیر باران دفن می کردیم زمین از اضطراب کفش هامان باخبر می شد هوا تاریک می شد، بعد از آن تاریک تر می شد درختان بریده زیر باران گریه می کردند برادرهایمان در گورهاشان گریه می کردند

دانلود,سریال,دانلود سریال,دانلود رایگان سریال,دانلود سریال جدید,گشت ویژه,مهدی رحمانی,سریال گشت ویژه,دانلود رایگان سریال گشت ویژه,دانلود سریال ایرانی گشت ویژه,دانلود سریال گشت ویژه حجم پایین,سریال ایرانی جدید گشت ویژه,دانلود سریال گشت ویژه با لینک مستقیم,دانلود سریال گشت ویژه کم حجم,دانلود سریال گشت ویژه با کیفیت بالا,دانلود کامل سریال گشت ویژه,دانلود سریال گشت ویژه کیفیت HD,دانلود سریال گشت ویژه کیفیت بالا,دانلود همه قسمت های سریال گشت ویژه,دانلود قسمت 1 گشت ویژه,